W systemie CRM możesz zamieścić pełną charakterystykę klienta, zawierającą opisy, komentarze, dokumenty, czy wysłane maile. Na tej podstawie możesz uzyskać najbardziej efektywny sposób komunikacji z danym klientem. Ułatwi to kontakt z kontrahentem i zbudowanie relacji pod katem sprzedaży.
Dzięki zebranym informacjom będziesz w stanie ułożyć plan rozmowy. Określisz w ten sposób niezbędne punkty, dzięki którym będzie łatwiej umówić się na spotkanie. W systemie CRM zawrzesz nie tylko podstawowe informacje mówiące o specyfice danego klienta, ale również o jego zachowaniach i modelu rozmowy, który jest dla niego optymalny.
Dzięki systemowi CRM zbudujesz charakterystykę klienta, która:
To rozwiązanie wykorzystywane jest do długotrwałych negocjacji dotyczących podpisania umów czy kontraktów niezależnie od branży. System pozwala także na wgląd we wcześniejsze ustalenia, jakie miały miejsce w przeszłości, m.in na decyzje podejmowane na poszczególnych etapach działań.