Zdecyduj się na system CRM, który usprawni zarządzanie relacjami z klientem w Twojej firmie. Planuj, deleguj, monitoruj i wykonuj działania w jednym miejscu.
Inwestycja w system CRM zwraca się niemal natychmiastowo, ponieważ już od momentu wdrożenia możesz z niego korzystać. Główne zalety systemu to stała kontrola działań związanych z danym kontrahentem oraz dostęp do historii wykonywanych operacji. Dzięki temu nad jednym klientem może pracować kilku handlowców, a osoby te nie będą musiały przekazywać sobie informacji o tym, jakie podjęły działanie, ponieważ wszystko jest widoczne w systemie.
Zarządzanie relacjami z klientem to dość obszerne pojęcie i w każdej firmie czy nawet branży może wyglądać inaczej. Jednak w każdym przypadku schemat działania będzie podobny:
Inwestycja w rozwiązanie to między innymi wprowadzenie porządku oraz natychmiastowy dostęp do historii działań. Dlatego podczas nieobecności jednego handlowca, drugi z nich jest w stanie przejąć obowiązki bez głębszego zaznajamiania się z tematem. Pozwala na to pulpit systemu, który wyświetla informacje na temat danej sprawy, jej etapu, danych kontaktowych oraz ofert.
System CRM jest również narzędziem, które nie tylko pozwoli monitorować dotychczasową ścieżkę kontaktu, ale również daje możliwości stworzenia indywidualnej oferty dla klienta, z którym rozmowy są prowadzone od dłuższego czasu. Rozwiązanie przypomina także o nachodzących spotkaniach lub działaniach do wykonania jak umówiona rozmowa telefoniczna czy mail z ofertą.